En fråga till Elin

Jag fick en fråga ifrån Sara om vilka låtar som jag helst vill att de ska spela på en konsert..

Det är en väldigt knapig fråga..... Jag är rätt förtjust i deras gamla låtar, t.ex. just nu lyssnar jag på "Hate this and i'll love you" :)

 Den börjar lite segt men refrengen är super duper ;)

Om jag skulle få välja spellista skulle jag ta: (Ej i ordning)

Futurisme
Fury
Supermassive black hole
Hate this and i'll love you
Escape ( upptäckte den för bara några dagar sedan, jag är förälskad!!!)
Unintended
Showbiz
Citizen erased
Time is running out
Hysteria
Ashamed
Muscle Museum
Overdue
Filip
Uno
Sunburn
Hyper music
Shrinking Universe
Knights of Cydonia
Map of the problemathique
Apocalypse please
The small print
Stockholm syndrome

Jag skulle kunna rabbla upp ännu fler men de här är de som jag tycker bäst om :)

Som ni märker så finns det ingen som är ifrån the resistance. Jag har inget emot the resistance och jag tycker att låtarna är rätt bra men, som sagt är de gamla bättre ;)

Om jag skulle välja mina favoriter ifrån the resistance så skulle det bli:

The resistance
Unnatural selection
Undisclosed desires ( först hatade jag den, men jag kom på mig själv nynnande på den så tydligen är den rätt bra ;)
MK ultra
Uprising

Hoppas att du fick ett bra svar :)

83 dagar kvar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0