Rösta om spelistan på konserten!

Nu kan man rösta på vilken låt som man vill att de ska spela på zinkensdamms ip!!

De lovar att spela minst en av de fem som ligger i topp. Det här är ju jätte bra!!!

Klicka här för att komma till sidan som man röstar på

Man kan rösta på tre olika låtar.

Jag röstade på Unintended, Muscle Museum och Citizen Erased. Det var väldigt svårt att välja, det är ju jätte många låtar som är bra. Jag tänkte rösta på Hyper music men eftersom den ligger högst upp på topplistan röstade jag på en annan låt som jag också tycker mycket om. :D

De som ligger i topp nu är:
1. Hyper Music
2. Showbiz
3. Bliss
4. Citizen Erased
5. Knights of Cydonia

111 dagar kvar :D

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag röstade på Sunburn, Bliss och Falling Away with you :D

Men det är ju great att det bara är jättebra låtar i topp fem! :D

2010-04-01 @ 20:18:19
Postat av: Elin

Ja ,det är ju jätte bra :)

2010-04-01 @ 20:20:14
URL: http://lovemuse.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag röstade på bliss, butterflies and hurricanes och assassin. Tänkte på att välja mer "udda" låtar, låtar de annars inte spelar under konserter eftersom de nya och klassiker som "knights of cydonia" kommer att spelas i alla fall :)

2010-04-05 @ 01:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0