Träffa Muse!!!!!

Ja, nu kan man få interjuva muse, men det är bara för dem som bor i USA, Washington D.C, Storbrittanien och Australien + att man måste fyllt minst 18 år.

Så taskigt!!! Jag ville jätte gärna träffa dem men samtidigt hade jag inte vågat eftersom min engelska är halv bra och jag vill inte göra bort mig framför dem. Ändå är min dröm att träffa dem. :( Får väll träffa dem någon annan gång.

För att få träffa muse (endast för de tidigare nämda länderna) ska man skicka in en video där man berättar varför just man skulle få träffa muse.

Det är tre som vinner och de får åka till San Francisco den 14 April. Det är ju jätte snart!!

För mer information klicka här



109 dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0