Hejdå!!

Idag reser jag till landet men jag kommer tillbaks på Måndag :D

Jag ska följa med pappa när han ska visa upp sin bil på någon bilutsällning i Nortälje XD

Jag åker i eftermiddag och är tillbaks måndag eftermiddag tror jag...

Muse <3
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
till Sara: Ja det låter som en jätte bra idé men jag måste kunna prata med dig lite först.... :P

Skriv en komentar här och skriv in din e-post adress.....

Kommentarer
Postat av: sara

så :)

skrev e-postadressen i e-post adress fältet x]]

2010-07-16 @ 12:19:27
Postat av: sara

jag vet inte om jag skickade den första kommentaren, ser inte ut så, men här är iaf e-postadressen ;P

2010-07-16 @ 12:21:43
Postat av: Elin

Hej sara!

a jag ser e-post-adressen men den som frågade förut hade ett annat ip nummer....Skriver du ifrån olika datorer??

2010-07-16 @ 12:37:44
URL: http://lovemuse.blogg.se/
Postat av: sara

ja, jag använder 2 datorer, en laptop, och en stationär (ointressant^^)

men, det fanns ju oxå en annan sara som kommenterade här förut =D

2010-07-16 @ 16:40:47
Postat av: sara v

okej nu er jag jetteforvirrad. (er i utlandet ch har derfor inte de sista boksteverna i alfabetet) jag heter sara och jag har kommenterat her forut men jag tvivlar po att det er mig du pratar om? (skriver even po en annan data en min vanliga so ip numret er inte detsamma.)

2010-07-16 @ 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0