Info om konserten som blev inställd.....

När jag titta runt på internett idag så hittade jag det här:

"Av en säker källa har jag hört att konserten ställdes in för att den stora scenställningen aldrig skulle få plats på zinken samt att mindre än 2000 biljetter hade sålts till konserten"

Det låter rätt vettigt men borde inte de ha kollat upp att scenställningen skulle få plats först??

Det är ju lite dumt och komma på två månader innan konserten..... ojsan nästan 2000 biljetter har sålts men vi glömde att kolla upp om scenställningen skulle få plats....

....men jag tror inte att det är muses fel <3 Jag hoppas inte det i alla fall.....

Muse <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0