Muse magazine

Som ni säkert vet så har jag fått Muse magazine som en förtidig födelsedagspresent men jag måste bara berätta lite saker som står i tidningen!!

Asså varning nu, ni som inte vill höra någonting om vad som står i tidningen innan ni själva kan läsa den ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På en sida finns det citat som Matt Bellamy har sagt och vissa är ju bara för underbara!!

"Part of me wants to just blow up the world! It's all crap! And part of me thinks, 'Mmm, I want to be in love with everyone!" - Matt Bellamy September 2000

"You can either be a violent person and go out there and kill people, or you can be in a rock band" - Matt Bellamy Mars 2000

Sen finns det mång fler bra citat men de är för långa för att jag ska orka skriva dem här ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I tidningen så finns det outgivna bilder, intervjuer, Matts teorier, alla album och intervjuer med var och en i bandet!!

Jag kan bara säga att det är ett måste för alla muse fans!! Jag vet inte om ni kan köpa den i Sverige men beställ den här ifrån internet eller be någon som ska åka till London att köpa den på Hmv! ;)
NME - Muse (Pre Order)
Muse <3

Kommentarer
Postat av: sara

är grymt avundsjuk på dig!

100 sidor muse.... :P

2010-06-06 @ 23:02:20
Postat av: Hanna

Vet du hur man beställer den från internet? Skulle vara jättebra om du visste, vill sååå gärna ha den! :D

2010-06-09 @ 16:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0