Muse träff...

Jag har hört att det typ ska bli en Muse träff den 21 Juli i kungsträdgården.... typ kl 12 på förmiddagen

När jag läste diskussionen om det så vet jag inte riktigt... jag är bara 15 år och när jag läste hela diskussionen så lät det som om de inte ville ha mig där.... :'( Nä... men asså på riktigt... jag tror jag bara skulle förstöra för dem...

I alla fall..... jag tycker att det är lite konstigt att ha det i Kungsan.... jag skulle vilja ha det på Zinken... kanske lite innan och precis då de skulle spela....

Vad tycker ni?? Jag är inte så bra på att planera sådana här grejer men det där diskussionen hittar ni här:http://www.facebook.com/topic.php?topic=205&uid=106321062731069#topic_top

Såg att länken inte fungera men logga in på facebook och gå med i gruppen "vi som SKULLE se muse på zinkensdamms ip den 21 Juli 2010 :((" och där får ni leta efter en diskussions tråd som heter muse träff....

Kanske kan de har sin träff och jag en annan för kanske de som är lite yngre?? Jag säger inte att jag kommer att ha en träff utan jag vill bara höra era förslag... :D Asså... jag har inte sagt att det blir någon träff.... :P och om de kommer folk i min ålder på den andra träffen skulle jag jätte gärna kunna gå där :D Jag tycker att det skulle vara lite tråkigt att vara uppdelade...

Muse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0