Favoriten i muse

För några dagar sedan startade jag en omröstning om vem i bandet som du tyckte mest om. Så här blev resultatet: 
Vem är din favorit i Muse?
1. Matthew Bellamy 73% (19 röster)
2. Dominic Howard 19%( 5 röster)
3. Cristopher Wohlstenholme 8% (2 röster)

Det var inte precis en överraskning att Matt Bellamy vann, det är ju jätte många som gillar honom. T.ex. jag :D

Jag skulle dö om jag träffade honom. Eller kanske inte dö men i alla fall svimma. Det skulle vara hemskt om jag skulle få träffa honom svimma, jag skulle vara ledsen i flera flera år!! :P Speciellt om jag aldrig hann krama honom och säga hej.

Om jag träffade honom så skulle jag säga "hi i love you Matt" :P och be om hans autograf och en bild på oss båda. Jag skulle också försöka fråga honom om jag kunde få hans telefon nummer :P Troligen skulle jag inte få det men man kan ju alltid fråga :D

Vad skulle ni göra om ni fick träffa vem ni ville i bandet?

(112 dagar kvar :D)


Kommentarer
Postat av: Elise

Usch jag skulle också svimma D:

Och även om jag inte skulle göra det så skulle jag i alla fall inte kunna prata D:

2010-03-31 @ 18:09:14
Postat av: tja

hoppa upp och ner i en timma :)

2010-04-01 @ 22:22:41
Postat av: Elin

Haha, a jag skulle nog också göra det :D

2010-04-02 @ 10:04:53
URL: http://lovemuse.blogg.se/
Postat av: Anonym

att rösta om vem man gillar mest i bandet är ju lite konstigt? utan en av dem skulle inte muse existera, alla tre behövs! Love all three of them :D

2010-04-05 @ 01:29:04
Postat av: MUSE_LOVE

jag skulle bara typ skrika mitt väldigt konstiga skrik be om en autograf, krama(såklart), en bild på oss, fråga när dem ska spela i Sverige och det skulle vara den absoluta bästa dagen i mitt liv :P

2011-06-20 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0