Chris fanart

Nu har jag blivit klar med min fanart på chris... Det var jätte länge sedan jag började med den och jag gjorde ett litet uppbehåll men nu har jag i alla fall blivit klar....

Jag blev absolut inte nöjd med den, men eftersom jag har laggt ned rätt mycket tid visar jag upp den ändå...



Jag borde ha målat av en annan bild på honom eftersom det ser ut som om han bara har ett halft ansikte men så här ser orginalbilden ut...


Nästa grej som jag tänkte rita av är en bild på alla tre, får se hur det går och när jag börjar med den...

80 dagar kvar :D


Kommentarer
Postat av: Elise

Jag tycker den var fin i alla fall jag :)

2010-05-02 @ 21:55:33
URL: http://ladybellamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0