Frågor till lilla Mig :D

Nu har jag fått lite fler frågor till mig :D Jag blir jätte glad för det och det är jätte kul att ni kommenterar min blogg ;)

Hur och varför började du gilla just Muse? Hur upptäckte du dem?

Svar: Jag upptäckte muse genom att min kompis gillade twilight och spelade supermassive black hole för mig och jag blev förälskad. Jag tyckte så mycket om den så att jag började lyssna på fler och fler låtar och nu är jag helt fast.

Jag vet att det finns jätte många fans som inte gillar dem som blivit fan bara p.g.a twilight men sådan är absolut inte jag och jag har heller inget emot de som gillar muse p.g.a twilight. Visst kan jag tycka att det är iriterande när folk snackar om att de älskar muse och så har de bara hört de låtar som är med i twilight, men de får också va fans. Ett tips till er är att lyssna på alla deras låtar..... De har så många andra bra låtar också..

OBS: Jag är inte ett twilight freak..... Jag har läst ettan men jag tycker inte att det är något jätte speciellt med boken men det är absolut helt okej ;)

När ska du ställa dig i kön till konserten :D planerar du att stå längst fram?

Jag planerar absolut att stå längst fram!!!  Jag vet inte än hur länge jag ska köa men jag har hört att det var folk som köade från 7/ halv 8 och kom längst fram.... kanske runt det :D

Hoppas att jag kommer att träffa er "alla"!!! Jag tror att jag kommer att lägga upp en bild på hur jag ska se ut på konserten så att ni kan hälsa på mig XD Annars så är det väldigt lätt att känna igen mig eftersom jag har orange hår..... EJ FÄRGAT.... min naturliga hår färg :/



Där ser det inte så jätte orangt ut men det är typ röd blont XD

Ni får en bättre bild sedan när det är konsert..... kanske har jag färgat håret svart då, vem vet...

77 dagar kvar :D


Kommentarer
Postat av: Elise

Naw <3

Din hårfärg är fin :)

2010-05-05 @ 18:58:13
URL: http://ladybellamy.blogg.se/
Postat av: Gud

Asså då du är ännu en sån spm började lyssna på Muse för nåt årsen tack vare twilight?

Jag visste att det var nåt lurt

2010-05-11 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0