Muse Mtv Italy

Asså, vet någon hur man kan se på MTV italien?
Jag har letat och letat men jag hittar inte och muse är ju där och jag vill så gärna se dem!!!!!!!!!!

Jag har kommit hit men det står någon på italienska som jag inte fattar :( Någon som kan italienska? eller fattar vad som står?

Jag har panik!!! Jag måste bara se dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

80 dagar kvar :D 

Uppdatering: Nu kommer jag in på länken men jag har typ inte tillträde till videosarna!!! varför ska allt hända mig :'(

Kommentarer
Postat av: Elise

Stackare :(

Jag var på landet hela helgen så jag kunde inte heller se det. Men tror du inte att det mesta kommer komma upp på YouTube nu i efterhand?

2010-05-02 @ 21:53:19
URL: http://ladybellamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0