Muse ;)

Såg att det blev en liten diskussion på ett inlägg innan......

Nej jag använder inte [email protected] på msn också....

Jag känner också att jag ibland måste prata av mig..... det är inte alls många i klassen som är lika besatta som jag..... en till, eller kanske två beroende på vad man menar med besatt...... Ibland så är jag så desperat av att prata av mig så jag pratar med mina föräldrar men..... de fattar inget hehe....

Jag kan börja använda min [email protected] som msn så ni kan adda mig där och prata ;)

om ni vill så kan jag lägga upp era msn's här så att fler muse besatta kan titta på dem och adda er??

Skriv bara en komentar då :)

64 dagar kvar :D


Kommentarer
Postat av: sara

[email protected] , adda mig , är oxå besatt ! :DD

2010-05-18 @ 16:51:52
Postat av: Elise

Oj, så mycket inlägg du skrev igår! :o

(Men jag känner mig lite träffad av din text xD)

2010-05-18 @ 18:19:35
URL: http://ladybellamy.blogg.se/
Postat av: alexandra masterson

känner precis som dig, ibland vill man bara prata om dom i flera timmar i streck! men som du säger, föräldrarna fattar ingenting. min mamma och pappa tycker inte om muse överhuvudtaget och förstår inte varför jag lyssnar på dom.

om du vill prata, här är min msn: [email protected]



hoppas på att prata med dig snart! kram

2010-05-18 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0