Muse kanske på liseberg!!!



Jag är så glad så jag nästan spricker!!!! :D

Det är så att Liseberg undrar vilket band vi vill som ska spela på liseberg och har en lista med alternativ, och gissa!!!!!! jo muse är med bland alternativen!!!!!! OMG!!!

Nu är det bara upp till oss att visa för dem att vi verkligen vill ha hit dem genom att komentera!!!

De säger att om de ser att en artirst får jätte mycket komentarer så kommer de att prioritera att ta den!!!! SÅ komentera för f*n!!!!!!

Här kan ni komentera ( OBS, ni måste "gilla" liseberg först för att kunna komentera)

Här kan ni komma till spotify listan med de olika alternativen

Tack så mycket Sara för tipset!!!!

MUSE <3

Kommentarer
Postat av: sara

haha varsågod :D

2010-11-04 @ 23:20:21
Postat av: Sara

HOPPAS!

2010-11-05 @ 09:41:16
URL: http://saramore.blogg.se/
Postat av: Linn

Nu har jag skrivit MUSE typ 50 gånger på min kommentargrejsimojs på lisebergsimojsfacebooksisaken. Och jag har också skrikit av glädje xDDD hoppas dom kommer nu då <3 MUSE MY LOVE WILL BE FOREEEEEVER <3

2010-11-05 @ 12:50:06
Postat av: Johannes

Alltså skulle ju vara helt fantastiskt ifall liseberg fick hit dom! Hoppas verkligen!!!

2010-11-06 @ 20:33:05
URL: http://pandalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0