Favorit albummet

Nu har jag avslutat omröstningen om vad erat favorit album var...

Resultatet blev:
Vilket album tycker du mest om?

1. Black holes and revelations (11 röster)
2. Origin of symmetry ( 5 röster)
3. Absolution (4 röster)
4/5. The Resistance (2 röster)
4/5. Hullabaloo (2 röster)
6. H.A.A.R.P ( 1 röst)
7 Showbiz ( 0 Röster

Jag förstår inte varför showbiz inte fick några röster!!! Det är ett jätte bra album... Det har unintended, showbiz, sunburn, Muskle Museum och många andra bra låtar!!

87 dagar kvar :D

Kommentarer
Postat av: olivia

jag kan egentligen inte säga vilken min favorit är. det varierar från dag till dag. men jag älskar alla så jag behöver inte välja egentligen :)

2010-04-26 @ 19:58:41
URL: http://oliviaiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0