Frågor till Elin

Jag har fått några frågor som jag bara tänkte svara på ;)

- Hur många besökare per dag har du?

Svar: Jag har inte så många, bara runt 20 st :/ Den tredje dagen efter att jag startat bloggen hade jag lite fler men det var väl för att det var en ny blogg ;)

- Hur länge har du gillat MUSE?

Svar: Jag började gilla dem i höstas. Jag vet att det var ganska nyligen men jag är fortfarande ett jätte fan :) Fråga bara mina kompisar, jag pratar typ om dem hela tiden XD

- Har du varit på en konsert med dom, i sånna fall, vart och när?

Svar: Nä det har jag inte, tyvärr. Jag började gilla dem precis när förra konserten var och då trodde jag att det var försent att köpa biljetter, och jag visste inte heller vem jag skulle gå med. Bara några dagar efter konserten ångrade jag mig stort att jag inte gick :( men som tur har de en konsert i sommar och jag är överlycklig :)

Hoppas att ni blev nöjda med svaren ;)

99 dagar kvar :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack ska du ha! =) Det är kul att hitta till olika bloggar.

2010-04-13 @ 21:39:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: olivia

Jag har inte heller gillat muse så länge fast jag är lika galen i dom för de... Det ska bli så jävla kul att se dom live, längtar ihjäl mig! :)

2010-04-14 @ 07:11:18
URL: http://oliviaiss.blogg.se/
Postat av: alexandra masterson

tack för svaren! :D

synd att du inte var på konserten på hovet i höstas, dom är grymma live! nu förstår jag att dom har blivit framröstade som världens bästa live band :) keep up the good work!

2010-04-14 @ 17:53:17
Postat av: A

Jag har oxå en fråga! :D

Hur och varför började du gilla just Muse? Hur upptäckte du dem?

2010-05-05 @ 17:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0