Muse på MTV

Muse på MTV i Italien. Om jag har fattat rätt så kan vi som inte bor i Italien också se det fast då genom datorn.

Det är nu på helgen från fredag till söndag. De kommer att spela muses favorit musik videos framfört av Matt och Dom :)

Ska vekligen titta på det :) men kanske inte hela helgen, jag måste skriva ett repotage :/ Annars så skulle jag sitta framför datorn hela helgen tiden ;d

Jag ska försöka hitta en internett plats där man kan titta på dem....

För mer information klicka här



84 dagar kvar :D

Sorry för att jag inte skrev något igår men jag repade med bandet igen.... Snart är praoen slut då lovar jag er att skriva mer :D Eller jag hoppas det i alla fall

Kommentarer
Postat av: Elise

Åh, jag har också lust att se det :)

2010-04-28 @ 18:58:30
URL: http://ladybellamy.blogg.se/
Postat av: jossan

jag älskar oxå muse!

ska du se dom på zikendamm?

jag ska kanske göra det,jag längtar!



jag vill att dom ska sjunga dom här låtarna:space dementia,stockholm syndrome och I belong to you!

2010-05-02 @ 14:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0