Stockholm syndrome



Jag älskar hur han hoppar runt.... speciellt i slutet. Han rör sig så coolt och hans röst är ju minst lika bra, eller till och med bättre än på albumet!!

De måste ju bara spela denna låt eftersom det är i Stockholm XD
 
När jag såg det här fattade jag att jag kommer att börja gråta på konserten, jag vet, väldigt löjligt men så är det. Jag är rätt känslig och min dröm det senaste året har varit att träffa honom och om jag står där längst fram och  ser honom....... Nä jag kommer inte gråta...... jag kommer att svimma eller dööööö!!!!!

82 dagar kvar :D

Kommentarer
Postat av: Elise

Naaw! :D

Matt ser verkligen liten ut :'D Och hans rörelser är underbara xD Dom är förövrigt också underhållande med sina snabba slag :')

2010-05-02 @ 21:50:14
URL: http://ladybellamy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! När ska du ställa dig i kön till konserten :D planerar du att stå längst fram?

2010-05-05 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0