Editors och muse kanske i Sverige

På muse's konsert i Nederländerna kommer Editors att spela!

Nederländarna måste vara riktigt lyckliga..... inte p.g.a. att de får ha Editors som förband utan för att de får en konsert.... Jag skulle kunna ha vilket förband som helst för att kunna se muse....

Ps: På torsdag så vet säkert ni "twilight fans" att biljetter kommer att släppas till ett fan-event på hovet!

Jag kommer att köa där.... inte för att jag vill se Taylor Lautner eller Kristine stuart (stavning?) utan för att det stod att liveband skulle spela där!!! Kanske tar de dit muse som en överaskning <3

Jag hoppas och tror att muse kommer att spela, eftersom de har ett uppbehåll med sitt turnerande precis då och att de är i nederländerna..... alltså typ precis nedanför oss....

Jag ska i alla fall köa men det är bara mina teorier om att muse kommer... ingen annan har alltså stödjt dom.. hehe... de flesta tror att de är för stora för att komma hit.... :(

Aja... om ni ser en rödtott (rödblont hår :P) med en sovsäck (på natten) och en väldigt låg blå solstol så är det jag :) Jag kommer att köa vid sergelstorg direkt efter skolan, så jag kommer alltså att sova över där ifrån onsdag.. men vad gör man inte för att se muse <3

Snälla.... hälsa på mig.... det är bara kul!!! ;) Mina kompisar ska spela New moon spelet men jag kan ju inte ett skit eftrsom jag inte sett filmen :S men jaja....

Muse <3

Därför kommer jag inte kunna skriva något i morgon... men ni klarar er... titta runt på muses hemsida!! Det finns alltid något som man aldrig har sett förut!

Kommentarer
Postat av: Maria

2010-06-01 @ 22:09:15
URL: http://rias.blogg.se/
Postat av: Maria

OHH jag tror du kan ha rätt! Nej va orättvist att man inte bor i Sthlm :( fast ska se dem i London :D

Hoppas du har rätt :)

2010-06-01 @ 22:09:54
URL: http://rias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0