Kate Hudson

Kate Hudson's Romance Dilemma

Dom flesta har nog på senare tid fått höra om att Matt och Kate Hudson dejtar.

Jag har inte velat skriva något om det, eftersom jag trott att det är tidningarna som hittar på det men jag börjar tro på det mer och mer.....

Vad tycker ni??...... Jag vet inte vad jag tycker själv ..... jag tror att om Matt är lycklig så är jag lycklig <3

Fast visst kan man vara lite avensjuk ;P

Fast jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här bilden:


Om han börjar röka tack vare Kate så blir jag inte glad..... han ska ju inte få lungcancer!!!

Men det är hans liv.... han får göra som han vill..... :(

Läs denna artikel om Kate Hudson och lite om Matt Bellamy

Muse <3


Kommentarer
Postat av: Elise

Haha, vad fan är det där för konsitg bild? :P

Jag menar alltså vinkeln osv xD jaja.

Jag känner ingen lust att gå in på Matts privatliv, i alla fall.

2010-06-18 @ 00:04:02
URL: http://ladybellamy.blogg.se/
Postat av: alex

jag läste att Matt var förlovad med Gaia Polloni men gjorde slut i december förra året.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, jag hoppas på att han och Kate bara är vänner och att dom bara ska vara vänner. Vill inte att han ska bli ihop med någon Hollywood diva ^^

2010-06-18 @ 11:37:23
Postat av: Iggy

Han röker redan... Men hur som helst ser det inte ut som Matt på bilden :S

Nåja, är Matt lycklig är jag lycklig ^^

2010-06-19 @ 15:05:23
URL: http://iggys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh nej! Jag trodde faktiskt inte att han rökte sen innan :( Menmen, inget kan väl göras åt det. Bara väldigt synd att han ska förstöra sin röst och sitt utseende i förtid, och dessutom riskera cancer :/

Och om Kate.. asså det känns inte alls som hans typ. Hoppas bara att det är ett rykte..

2010-06-20 @ 15:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0