Lyckad dag....

Tjenare!!

Har precis kommit hem efter ett galet äventyr!!!! Jag har köat hela 33, 5 timmar sammanlagt!!!! Först för att få biljetter och sedan för att få komma in......

Nej..... muse kom inte men som jag sagt tidigare så visade de en konsertfilm med dem!! :D

Det var totalt värt det.... jag och min kompis Elise var som galningar :P men jag behärskade mig eftersom det endast var vi som var det :P Haha... jag började typ gråta... :( men det var faktiskt sorligt att se alla ungdomar som var helt döende... ( det var typ folk hela tiden som lyftes bort och de som väl lyftes bort var galet dåliga eftersom de så gärna inte ville missa deras stjärnor... ( oki jag tror inte att det var därför jag grät...men jag behövde en annledning för det :P) Ni förstår inte hur mäktigt det var att se den videon!!!!!!!

Vi stod längst fram men jag tycker faktiskt lite synd om de som kom dit för skådespelarna..... (hehe... typ alla andra ??) Eftersom vi knappt fick se dem!!! Istället så sprang skådespelarna runt där nere och skrev autografer..... och gick inte ens förbi alla som egentligen hade varit först och trott att de hade värsta platserna..... det är jätte synd om dem.... men jag tror att alla hade väldigt stora förhoppningar ..... alla var verkligen galna!!!!

Det var två ( som jag såg) som var tvugna att lyftas bort redan innan ens några band hade hunnit spela!! men, jaja.... jag klarade mig i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Elise

Vi var söta 8D

2010-06-21 @ 23:36:26
URL: http://ladybellamy.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är så glad för din skull! Hade gärnat varit där, men jag vet inte varför det inte blev så :P



Cheers

2010-06-22 @ 08:52:07
Postat av: Iggy

HAHAH jag satt och skrek och sjöng på läktaren när de visade filmen. INGEN utom jag i närheten som gjorde det XD

Kände mig lite utanför... :P

2010-06-22 @ 13:12:50
URL: http://iggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0