Muse med en premiärkonsert film!!!!!

I morgon blir det twilight event för mig!!

Jag är väldigt glad, och anledningen för att jag kommer gå dit är att muse kanske skulle spela där, nu vet jag att de inte kommer att göra det, men innerst inne finns hoppet fortfarande kvar.... de har ju faktiskt uppbehåll nu och de skulle lätt kunna åka upp till Sverige lite snabbt :D

Idag gick jag runt hovet och kollade läget och det betyder att jag har varit på samma ställe som Matt, Chris och Dom!!!!!!!!

Eftersom de spelade här i höstas :D :D :D Tyvärr så var jag inte på den konserten och det är troligen därför som jag så jätte gärna vill se dem <3

Men lite "muse" kommer i alla fall..... De kommer att spela en premiärvisning av en konsertfilm med muse.... asså en film...... men jag tänker hela tiden på att de kommer att komma ut efter filmen och heja på alla fans.......

troligen inte....

Aja... jag kommer börja köa om bara några timmar så jag kommer inte att kunna skriva här, även om det blir någon nyhet... men jag lovar att uppdatera så fort jag kan......

Muse <3

Ps: (Till dig som trodde att jag inte hade några andra intressen) Det har jag visst.... Jag spelar badminton och jag kan lösa rubiks kub på 1,30 min...... jag har även Marsvin som jag tycker väldigt mycket om och så har jag massor utav kompisar som jag gärna träffar...... det är du som kan skaffa dig lite fler intressen så du slipper kommentera dumma kommentarer på min blogg....

Kommentarer
Postat av: Alex

Den som skrev det kan ta sig i röven...

Vad gör det om man inte har mer än ett intresse?

2010-06-20 @ 21:29:56
Postat av: sara

ellerhur. den som skriver så kan verkligen ta sig och skaffa ett vettigt liv -.-

måste bara säga; fett coolt att lösa en rubiks kub på 1.30 min, skulle jag aldrig klara av ! :D

förresten, ska du elin eller någon annan här på muse i finland som jag ? :)

2010-06-20 @ 22:35:35
Postat av: Iggy

Synd att det inte var nån premiär som de utlovat, hade redan sett det framträdandet femtioelva ggr...

Fast inte på filmduk ;D

2010-06-22 @ 13:16:41
URL: http://iggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0