Q Magazine!!

Nu har Q magazin äntligen kommit till Sverige!!!

Självklart köpte jag den :P

 
Sorry för mina dåliga bilder!

Jag har läst hela intervjuen och den är riktigt bra! Jag fick reda på många saker som jag tidigare inte visste....
Bl.a. lite saker om han och Lilly Allen och lite ailiens teorier..... Dom ser goblings när han sover och Matt berättar han inte längre är den "wierda" i bandet :P :O

Ni hittar den på välsorterade tidningsaffärer..... jag köpte den på en kiosk på odengatan (stockholm, vasastan) nära roslagsgatan brevid apoteket :P

Den kostade 69 kr och det är kanske lite mycket för bara några sidor muse, men det fanns ju mycket annat kul i den och det var väldigt fina bilder <3

Muse <3


Kommentarer
Postat av: M

va det bara dessa sidor om muse i hela tidningen???

2010-06-11 @ 15:05:33
Postat av: M

????

2010-06-11 @ 15:14:02
Postat av: Julia

Har köpt den!!

2010-06-14 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0