Vart är muse!!!!

Jag fick en fråga vart muse är någonstanns just nu och jag skulle tro att de är i Norge.... möjligen på planet till Norge..... de har ju spelning där den 29 juni....är det bara jag som tycker att det är orättvist att Norge får två konserter och vi inga???

Jag vet inte vad de har gjort mellan den 26 Juni fram tills nu men man kan ju alltid gissa..... jag gissar på att de har en liten semester.... men man kan ju alltid hoppas på att de planerar en överaskning för oss svenska fans :D

Fast det var ju inte så jätte stort uppbehåll så jag skulle mer tro på att de fick en liten mini semester... typ träffa familjen.... Just det!!! Chris ska snart få ett barn!! Woho!!

Muse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0