Konsert i sverige

Nu är det officiellt!
Muse kommer till Sverige 21 Juli på zinkensdamms ip.

Biljetterna håller på att säjas just nu: För att köpa dem klicka här
Länken leder till pre-sale biljetter och de slutar att sälja dem kl 10:00 i morgon men om du vill ha biljetter senare kan du gå in på live nation och klicka dig fram till muse.

Jag har självklart redan köpt biljetter och det ska bli så kul. Är det några fler som har köpt?

Jag har kollat in på eniro för att se hur det ser ut och jag tycker att det ser helt okej ut.
Vad tycker ni? zinkensdamms ip




Kommentarer
Postat av: Elise

Tjena! :D

Ja, du vet ju att jag också har biljetter :P

2010-03-26 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0