Muse Affischer!

Nu har det börjat komma muse affischer här i stan. (stockholm)

När jag fick reda på den blev jag överlycklig och tog ned en :)
Självklart så fanns det många kvar.

The resistance är inte mitt favoritalbum men jag tycker att affischen var fin ändå.
Började de inte att affischera lite försent? Biljetterna har ju redan släppts.

I alla fall här är den:

Är det lagligt att ta ned affischer. Jag och mina kompisar blev i alla fall jätte nervösa när vi såg en polisbil köra förbi :P


Kommentarer
Postat av: Elise

hahah, men det var ett roligt minne :D

Den pryder min garderob <3

2010-03-26 @ 22:56:45
Postat av: Tiny

Letar desperat efter en affisch :OVART hitta du dem? ssnälla rara underbara, hjälp :P Maila gärna [email protected] på ställen du sett affischer, jag är villig att åka långt för att vara olaglig ;D



Vi ses på zinken :P // tina

2010-03-26 @ 23:53:50
Postat av: G

det är olagligt att sätta upp dom så du är fri att ta ner dom!

2010-04-06 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0