Muse postrar

Finns det fortfarande folk som inte har hittat en muse poster???

För jag har sett en och den ligger nära en tunnelbana och allt.

Åk till tekniska högskolan och gå mot odengatans uppgång. När du kommit utanför spärrarna tar du vänster och precis när du kommit upp för rampen finns det en poster till höger på en typ poster vägg :)

Jag har sett den där jätte länge och senast jag såg den var i morse så troligen finns den kvar ännu!!

Säg till om du har hittat den och tagit ned den så slipper folk åka dit efteråt i onödan ;)

Om den inte finns där är ett tips att kolla på valhalla vägen eftersom jag såg minst 3 st där förut, men är de också borta men de finns kanske kvar andra som jag inte sett än!!

 
Jag tog ned en för ett bra tag sedan :D

79 dagar kvar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0