Omröstning av låtar till konserten


Nu har de stängt omröstningen om låtar till muse konserten.

Minst en av de 5 låtar som fick flest röster kommer muse att spela på konserten!!!!

Resultatet blev:
1: Bliss
2: Citizen erased
3: Knights of cydonia
4: Plug in baby
5: Starlight

Jag tycker att det är lite dåligt att Starlight och knights of cydonia kom med på top 5 eftersom de troligen kommer att spela dem även om de inte var på topp 5. Låtarna är jätte bra men lite tråkigt eftersom stockholm syndrome och hysteria låg några röster under :(

De som fick sämst var

Sist: Overdu
Näst sist: Interlude
Näst, näst sist: Ruled by secrecy

De är väl inte så jätte dåliga?? eller i och för sig så måste några vara sist och muse har knappt några dåliga låtar <3

78 dagar kvar :D


Kommentarer
Postat av: jossan

space dementia då,de är ju deras bästa låt!:)

2010-05-04 @ 16:56:21
Postat av: Elise

Jag håller med jossan om att Space Dementia verkligen förtjänade en plats på top 5!

(Men jag förstår ju ändå att interlude hamnade långt ner, med tanke på att det inte rikigt är en låt man sätter sig och lyssnar på bara sådär?) xD Men jag är lite ledsen över att Hyper Music petades ut från listan! Den låg ju först förut D:

(Men förövrigt brukar de spela Stockholm Syndrome och Hysteria också^^)

2010-05-04 @ 17:42:41
URL: http://ladybellamy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stockholm syndrome och hysteria brukar vara två låtar de vanligtvis spelar live :D

2010-05-04 @ 18:18:23
Postat av: Elin

Ja det förstås, men jag tänkte mer på andra låtar. Det är ju typ nästan hel säkert att de kommer spela knights of cydonia XD

2010-05-04 @ 21:09:04
URL: http://lovemuse.blogg.se/
Postat av: sara

hoppas verkligen att de spelar citizen erased och bliss! dom är absolut bäst av deras låtar tycker jag! :D

röstade på dom och unnatural selection från alla datorer jag kom åt ! :)



brukar de inte spela Plug In Baby på de flesta konserter oxå? :P

2010-05-04 @ 22:46:38
Postat av: Linnea

Jo de spelade plug in baby under senaste sverigebesöket iaf :D

2010-05-05 @ 16:56:51
Postat av: Julia

Önskar att de skulle spela Fury... Älskar den låten som f*n xD

2010-05-08 @ 09:43:57
Postat av: Hanna

Citizen Erased får vi hoppas på!!! :D fast jag säger inte nej till Bliss heller ;p Dock ångrar jag att jag inte röstade på Space Dementia, vad tänkte jag på?? Det är verkligen en av de bästa :'( Och jag håller även med om att det var riktigt synd att folk röstade på Starlight mm. Jag menar den är definitivt säkrad sen början. Vi vill ju ha lite Origin of Symmetry!! Och Ruled by Secrecy är ju underbar. De verkar gilla att spela den själv också, om man dömer från giget i Seattle på MySpace. ;)

2010-05-11 @ 20:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0