Swedish tour date cancelled

Hejsan igen.....

Jag har varit så ledsen så jag har inte orkat skrivit något förens nu. Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag inte kommer att se dem.... Vi hade planerat allt in i den minsta detalj. Vilken tid vi skulle vara där, vilken mat vi skulle ha med oss så att vi kunde slänga påsarna så att vi inte behövde bära på dem sedan........

Jag har laggt ned så mycket tid på det här..... Jag har kollat på eniro i flera timmar och nu vet jag exakt hur zinken ser ut. Vi köpte biljettar vilket bara det var jätte jobbigt att planera men sammtidigt kul...... och bara väntan..... jag började räkna ned när det var 114 dagar kvar och vi fick beskedet att det inte skulle vara någon konsert när det var 57 dagar kvar...... Jag kan inte beskriva hur ledsen jag är.... Jag tror bara att muse fansen fattar det.....

Man kommer att få tillbaka pengarna för biljetten och om det står det här. Men jag skulle kunna betala en till biljett bara för att se dem. Jag tror att felet var att det var för få som köpte biljetter men om alla som köpt biljett köper en till så blir det kanske tillräckligt? Det är ju ändå ståplatser....

Snälla kom till Sverige!!!!

Det skulle ha varit 56 dagar kvar....... :'(




Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, jag är seriöst tom. Live nation är ett jävla skit företag! Bara för att det inte var slutsålt. jävla apa

2010-05-26 @ 19:04:51
URL: http://killerqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0