Vinnarna till "get close" är utsedda

För ett tag sedan så fanns det en tävling om en intervju med muse och nu har de utsett vinnarna......


"Get Close" with Muse (UK winner)

Get Close | MySpace Video
"Get Close" with Muse (US winner)

Get Close | MySpace Video
"Get Close" with Muse (Australia winner)

Get Close | MySpace Video

Hur kan de vara så lugna???? Jag skulle typ svimma och krama ihjäl dem........ Jag är så j***a avensjuk så det är inte sant!!!!!! Jag började faktiskt gråta när jag såg det här.... jag vet inte varför men jag tror bara att jag är avensjuk... tänk jag kunde ha varit där :'''''(

Mer information klicka här



Sorry för min dåliga uppdatering men jag är jätte sjuk :(

69 dagar kvar :D


Kommentarer
Postat av: Gudrun

Jag håller med dig. Hur kan dom vara så lugna!?

2010-05-13 @ 17:13:16
Postat av: Elise

I första videon höll jag också på att börja gråta, men mest för att jag var nervös för att hon skulle göra bort sig, men sen började jag bara skratta åt hur söt Matt är där han halvligger xD Och jag skrattar åt synen av honom som bonde :P

2010-05-13 @ 18:01:33
URL: http://ladybellamy.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://buzzworthy.mtv.com/2010/05/13/30-second-sneak-muse-neutron-star-collision-love-is-forever-video-eclipse/

2010-05-14 @ 12:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0