AMA :D

Det är inte helg och jag har jätte mycket läxor men vem bryr sig? Jag vill skriva här ändå :D

Muse vann ett pris på AMA!! :D Jag hade röstat men självklart glömde jag att titta på pogrammet... hmm

De vann "Alternative Rock Music - Favorite Artist" priset :D

Stort grattis till er!!! <3

För er som också missade pogrammet eller dem som vill se när de vann igen XD






Haha! Jag älskar bilderna, men varför är Tom där!?

MUSE <3

Uppdatering: Jag fick en fråga om vem Tom var.

Tom Kirk ( som han heter) är deras manager och typ deras högra hand. Han hjälper muse på spelningar och även skivor. Tex så hjälpte han till att stampa på absolution introt och knäppa på time is running out. Man kan säga att han hjälper till där han behövs helt enkelt. Det är även han som driver den officiella hemsidan ww.muse.mu och det är oftast han som tar alla backstage foton på Muse :)

Han är helt enkelt en viktig länk i bandet :D

Kommentarer
Postat av: amanda

vem är den där tom? :S

2010-11-22 @ 19:26:06
Postat av: Elli

Haha, älskar Toms kommentar XD

och att olika internetsidor tydligen trodde att Tom var Chris.

"..with the band's bassist Christopher Wolstenholme enigmatically dedicating the award to Charles Darwin." (http://www.variety.com/article/VR1118027861?refCatId=16)

2010-11-22 @ 21:14:43
Postat av: Elise

Söta :D

2010-11-23 @ 17:18:15
URL: http://ladybellamy.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Men, varför är inte Chris där?? O:

2010-11-23 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0