Min musebesatthet

Jag är väldigt galen i Muse, inte bara i deras musik utan även personerna :D

De är mina idoler <3
Jag tänkte visa min besatthet med hjälp av lite bilder :)

Mitt rum:


Jag tog hem denna samma dag som den första kom upp på stan :)



Jag och min biljett..... Jag var så glad!!!!!!



Denna gjorde Marisa till mig :D Det var även hon som fick mig att börja gilla muse :)

Jag har några fler posters men jag inte alls mycket muse saker i mitt rum. Jag vet inte varför..... jag får börja sätta upp lite saker!!

Förra sommarn var jag på kollo och fick denna utmärkelse:


Jag pratade hela tiden om muse men det var kanske inte så konstigt eftersom en av ledarna så ut som Matt!!! och hade nästan lika rolig personlighet och GILLADE MUSE!!! Därför påmindes jag om muse hela tiden... hehe..



Jag har även denna ståendes i mitt rum.... jag vet inte om jag ska vara stolt över den eller skämmas men jag ramade i alla fall in den för att komma ihåg mitt köade i sammanlagt över 30 timmar!!!!

Jag var inte där för twilightstjärnorna jag var där eftersom de hade sagt att det skulle komma liveband ifrån twilight soundtracket. Men muse kom inte, istället så visade de en liten film med dem och jag och min kompis Elise som också är totalt muse besatt hoppade av glädje och skrek, medans de runtomkring oss tyckte att vi var konstiga........ Sedan när stjärnorna kom ut ( jag stod faktiskt längst fram) så skrek alla förutom jag och min kompis och Taylor kollade väldigt konstigt på oss men det kanske inte var så konstigt eftersom vi typ var de enda som inte skrek eller grät av 9000 andra....



Min almanacka, den är fullproppad med muse... alltså mycket mer än detta :D



Min jacka har hemgjorde pinns på.....



Det har även min väska. :)


Min mobil har väldigt mycket muse i sig..... allt som man kan välja har jag valt muse :)



Min dators bakrund är muse



och även adressfältet ( där uppe ) :)



Om man ska göra något i skolan gör jag det med Muse. Detta är ett projekt på tekniken :)



Mitt skåp i skolan :D

och tillsist så har jag ju denna blogg :D

Detta var min musebesatthet men jag vet att det finns mer som jag har glömt bort :)

MUSE <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Äntligen en annan som verkar vara lika besatt av Muse som jag! Mina kompisar blir ibland irriterade på mig eftersom jag har Muse-saker överallt, lyssnar på Muse hela tiden och pratar om Muse 24 timmar om dygnet :)

2010-11-27 @ 20:30:16
URL: http://isbjarne.blogg.se/
Postat av: Claran

Hej!=D

Jag är också ett Muse-fan, fas inte lika besatt=)

Men på min fb så står det att jag gillar Muse, och bara för det så tog en kille upp det i skolan och sa "Muse suuger". Han är irreterande xD

Men Muse äger superdupermegaasmycket=D

Jag lyssnar nästan bara på Muse, hela tiden. Och p¨å kvällen när jag ska sova lyssnar jag på muse i mobilen, och sommnar till det^^

Din blogg var jättebra, ska börja läsa den nu<3



Kramar=)

2010-12-18 @ 17:44:34
URL: http://www.baraclaran.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0