Kate gravid?!!

Har suttit och gapat nu i flera minuter.......

Det sägs att Kate Hudson är gravd i 14:de veckan med Matt Bellamy....
Det står typ på jätte många olika skvaller sidor.... tydligen så är det någon som har berättat att hon är med barn och att det inte var planerat......

WTF!!!!! Jag som precis hade fått reda på att de skulle ta en paus.....

Läs om deras paus

Läs om kate hudsons graviditet


Jag brukar inte vilja skriva skvaller saker men om det stämmer så är det ju ganska stort!!!

Jag vet inte vad jag ska tro.... förut så trodde jag inte på att de var tillsammans men tydligen så var det de och därför stämmer detta kanske också..... vem vet..... men om han är det på riktigt så är det ju jätte kul för honom, så Grattis Matt!!! <3 Du kommer bli en jätte bra pappa!!! <3

MUSE <3

Uppdatering: Här så står det att det är bekräftat av Kate's agent.....

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan inte fatta det heller. Tänk att då hade de ju sex typ precis i början när de dejtade :O De måste älska varandra mycket. Det är ju bra. Men jag kan väl säga att jag är ganska häpen - Matt som pappa ^^ sött!!

2011-01-12 @ 19:37:35
Postat av: Linn

Det gör fan ont i min mage av både glädje och förvirring?? 9 månader tillsammans och nu ska hon ha barn med honom? ok XD matt du kommer bli ens så jäkla bra pappa. GUD VAD JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ DET BARNET :O

2011-01-12 @ 19:40:11
Postat av: Louise

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det för jag gillar inte Kate så mycket. Men jättekul för Matt om ska bli pappa. :)

Hoppas bara han har tid med Muse ändå :P

2011-01-12 @ 20:14:21
URL: http://isbjarne.blogg.se/
Postat av: Anonym

(sorry for at jeg skriver norsk, men bor i norge)

jeg fikk helt sjokk når jeg fant ut at de skulle få barn! helt uvirkelig! Hadde også hørt at de skulle ta en pause, og jeg var så lykkelig for det! er ikke akkurat en kate fan..

2011-01-15 @ 13:30:45
Postat av: emmy

haha, asså det är lite sjukt. Men tror han kommer bli en bra pappa!

2011-01-16 @ 16:01:55
URL: http://youuknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0