Svar

Fick lite frågor angående mitt förra inlägg

Reading festival ligger i Reading. Reading är en liten stad ca 30 min med tåg utanför London.

Jag köpte biljetter på readingfestivals hemsida och den kan du hitta här.

Eftersom jag ska åka med en kompis ville våra föräldrar inte att vi skulle bo på deras camping så vi bokade ett hotell och jag kan säga att det var rätt svårt. För det första så var alla i närheten redan fullbokade så fick leta och leta och till slut så hittade vi ett hotell som låg ca 1 km ifrån (vilket också är väldigt nära)

Vi bokade för ett tag sedan så nu tror jag att det är ännu svårare att få tag på ett hotell men det finns såklart, bara att det kankse inte är det billigaste och närmaste alternativen ;)

MUSE <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för informationen :D

2011-06-06 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0